Sunday, January 03, 2010

Det blir många babyfoton framöver, ni får ursäkta, men jag trodde inte jag skulle bli så mycket "mormor" som jag har faktiskt har blivit. Är helt nojig och tänker på honom dag och natt, det lilla sockergullet. Julen blev i sjukdomens tecken, även nyår, ha, ha... Örjan blev sjuk på själva julafton, förkylning, och sedan blev jag med magsjuka nyårsafton, båda vägarna! Bläh....Och nu är det Örjans tur att ha det stora racet till toan. För lite uppmuntring har jag lagt in en kul liten film från vår "windowshopping" juletid i Köpenhamn. Enjoy!






2 comments:

Eva Agnes said...

Herregud, säger jag med. Vilken gullkeplutt den där Ted.
Och vilken rolig julshopping...ha ha ha
Sister

IngelaMollly said...

Åhhh Marie, vad ljuvlig han är =) Förstår att du är en väldigt stolt mormor och Sara är så söt =) Blev så glad att du har kommenterat hos mig. Kram!